Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Aralık 2010 Salı

İtiraflar - 2..

-Noktalama işaretleri içerisinden en çok iki nokta peşpeşeyi seviyorum.. Tek nokta kadar net, üç nokta kadar da belirsiz olmadığından olsa gerek. Bilmiyorum..

-O kadar zaman geçti aradan. Hala oturur,9 yaşındayken kaybettiğim dedem için ağlarım..

-Uğruna hayatımı feda edebileceğim ideallerim yok benim. Küresel ısınmayı engellemek için de hiçbir şey yapmadım bugüne kadar. Afrika'da açlıktan ölen insanlar da neredeyse hiç aklıma gelmez. Duyarsızın önde gideniyim kanımca..

-Yıllarca merhaba demeyen ama bir şekilde bana işi düşen birilerinin beni arayıp sormasından rahatsız olmuyorum, aksine beni bir parça önemli hissettiriyor..

-Yıllar önce Megadeth demişti ki.. Heavy Metal imparatorluğu kuracağız. Hala bekliyorum. Kurun lan. Siz bir kurun o imparatorluğu tebaanız olmayan şerefsizdir..

-Zaman denen kapana kısıldım kaldım..

-Bir tür fırsatlar ülkesinin başbakanıyım sanki. Nemalanan gidiyor..

-Dua etmeyeli o kadar uzun zaman oldu ki. Tanrı'dan ümidi kesmiş olmalıyım..

-Aslında kendimi sevmememe karşın kendimden değerli tek bir insan ya da olgu göremiyorum..

-Aşka aşığım diyen a-salak-lara gıcık oluyorum.

-Bir gün sadece düşünmekten beynim infilak edecek: Tıpta bu ölüm stilinin bir ismi var mı acaba? Beyin kanaması? Beyin yetersizliği? Nedir bunun akademik karşılığı? Bilen beri gelsin..

-Son nefesimde kocaman bir nanik yapmak isterim geride kalanlara..

-Her gece uyumadan önce bir kitaba dokunmazsam içim acıyor..

-Çoğu kez kendimi öldürmeye bile geç kaldım diye düşünüyorum..

-İnsanlara gıcık olup yalnızlıktan nefret ediyorum..

-Yaş 35 yolun yarısı diyen gerizekalının ağzını yüzünü dağıtmak isterdim.. Yaş 32, niye kendimi ömrün sonuna gelmiş gibi hissediyorum o zaman?

-Hafta sonları eve tıkılmaya tahammül edemiyorum ve sanki çok gezen tozan birisiymiş imajı sergileyip dışarı atıyorum kendimi. Dönünce de sonraki hafta sonu kendimi nasıl kandırsam diye plan yapıyorum..

-Eşek kadar adam olmama rağmen hala elime vileda sopası alıp kendi kendime and justice for all'ı çalıp söylüyorum..

-

3 yorum:

  1. Yazdıkların neden beni anlatıyor diye düşünüyorum.
    Kimsin sen?
    Nesin?

    YanıtlaSil
  2. sizi severek takip edenlerden biriyim.. ama bir şaire geri zekâlı demenizi size yakıştırmadım.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil